Tuesday 27 May 2014

JUST AN ENTRY

Assalamualaikum kpd pembaca setiaa sekalian ^.^ 

Firstly, thankyouu very much krn sudi membaca entry ku.. * if takde aku la org yg sudi tu :3 *

Ok. aku sedar, ni blog pertama yg ditubuhkan oleh saya sendiri * proud * without any other hands . pergh ayatt xD Sebelum tu aku ni low , blur pasal nak update blog . series . Title atas tu 1 hari cari tak jumpa . nak edit peh lagi la payah !! apa bende code yang ada kan tmpt edit tu aku tengok je. Then..................

Pandang je 

1 . TAK TAHU
2 . TAK PAHAM 
3 . PENING
4 . PENGSAN
5 . CLAP U'R HANDS 
6 . THANKYOUU

hahahahahahahahah --'
 but, alhamdullilah, aku dibimbing oleh geng GIVEAWAY ku iaitu * lfeera * thanks a lot to her . meh aku show off sikit blog ke-3 yg di-make up kan oleh niall wife . 


And of course la blog KPOP ! nampak tak ? EXO . aku fangirling gila dengan member exo espeacially Luhan oppa ! ok blog tu aku taknak edit lagi. dah PERFECT gitu !!

Tapi, blog aku yg ni, takkan nak tema KPOP lagi kan.. entry kpop sudah.. nampak sangat overdose diaa.

hahahahahahahah --'

babe . I'm FREEDOM yeahuuuu ! Dah habis EXAM weh . *batak* budak skrang exam dah pass ayat memang cenggini >.<

" weh , last paper , last paper , then kita freedom yeah ! "
" merdeka ! x7 "
" alang-alang dah habis , esok cuti , datang rumah aku jom ? "

My relaction - * tengah jalan pergi sebuah meja bestfriend chanyeol * Then... "Yah ! betol ke kris keluar exo ? " so, bermula la gosip-gosip antara exo member & koreaa xD

  <-- mah friend talk to me
|
|
|
v
* hot guys * 

And .. just like that ._.

Btw, dah dapat 3 paper for bm , sejarah , geo . alhamdulillah dapat 3A dah :) paper lain lepas cuti penggal dapat. huaaaa kene tunggu 3 minggu lagi la T_T


hahahahahahhaahah --'

Yah! perasan tak tiap kali tukar topik mesti diakhiri dengan * hahahahahahhaahah --' * okeh comel's :3

Malam ni ada apa ? Ingat tak ? 

Apa ? series tak ingat ?

oh poor you .

Yelah I tell you okay .

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v





Tu diaaa. RUNNING MAN ! hahaha xD enjoy watching anyone . okay tired :P got to go . bye !

Fan's * Ji hyo ^.^ *


2 comments:

  1. Hamboii gila KPOP ye. Heheheh Apapun, all the best newbie. Keep moving forwad ya

    ReplyDelete
  2. Thankyouu ainaa for your advice :) I try my best to be more mature after no KPOP anymore. huaaaaa

    ReplyDelete